listopad30

Przejdźmy on-line

dodano: 30 listopada 2017 przez zdrowesluch


Po której stronie tego życia, nie patrz, to się szybko zmienia. Szybkość zmian tylko się zwiększa. Jak mówią: "trzeba biegać ze wszystkich nóg, aby po prostu pozostać w tym samym miejscu, a aby dostać się do innego miejsca, trzeba biegać dwa razy szybciej". To stwierdzenie ma sto pięćdziesiąt lat, ale to, jak dobra whisky, staje się coraz bardziej kolorowe każdego roku. Lewis Carroll i jego bohaterka Alice nie mógł myśleć, co „Wonderland” ludzkość będzie żyć w XXI wieku, ile będzie to możliwe, a tak mało czasu na to, aby zrobić wszystko. Uciekając od szyldzkiego tempa ostatniego tysiąclecia, życie przechodzi w tryb on-line.

Nowe szyny

Ale mam bloga podróży, a piszę głównie o podróży i wszystko co jest z nimi związane, więc postaram się opowiedzieć trochę o przyszłości, czy raczej ma w praktyce, o teraźniejszości, branży turystycznej, zamawianie wycieczek on-line. Zapotrzebowanie na taką usługę rośnie z każdym rokiem. Jaki jest tego powód? Powody, jak zawsze kilka. Po pierwsze, wycieczki on-line stają się bardziej dostępne. Ilość i jakość ofert gwałtownie rośnie. Powstaje koniunkcja. Po drugie, coraz więcej osób skłania się do zaufania do sprzedaży online, niezależnie od tego. W tym wycieczki. Po trzecie, dorastaniu i dojrzewaniu pokolenia, dla których jest to naturalne siedlisko, w którym wiarygodność sferze online jest znacznie wyższa niż tradycyjnych metod sprzedaży. Wszystko to stawia touroperatorów i biura podróży w obliczu faktu, że sprzedaż produktu turystycznego będzie dalej i dalej w sieci. To nie znaczy, że wszystkie biura podróży umrze od razu, jak dinozaury w czasie epoki lodowcowej, bardziej jak mamuty będą stopniowo zmniejszać siedlisko, rosnąć płytkie wielkości, aby poruszać się dalej na północ i ostatecznie giną cicho wśród mchu i porostów Ziemi Franz Józef, kiedy na południu Egipcjanie budowali już swoje piramidy.

Przy samej technice sprzedaży wycieczek online, nie ma sensu mówić, ponieważ nie różni się od innych sprzedaży on-line. W jakim kierunku porusza się on-line sprzedaży, nie zobowiązują do przewidzenia, bo gdybym mógł, byłbym geniuszem Elon Musk i pisania takich artykułów byłoby po prostu zbyt, został zatrudniony. Jedyną rzeczą, która Radzę nie nadążać z czasem jednak, jak zostało powiedziane, sto pięćdziesiąt lat temu „trzeba biec tak szybko, by utrzymać się w tym samym miejscu, ale aby dostać się gdzieś indziej, należy uruchomić dwa razy szybciej” .  




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy